Scarvo Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Fortsatt ingen av dere som har begge korrekt Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Fortsatt ingen med begge korrekte. Gjentar alternativene: a) Jeg har to forskjellige E-poster. b) Jeg har Tinder-profil c) Jeg har Twitter-profil d) Jeg har snapchat Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 c og a Der kom den Jeg har to E-poster og jeg har Twitter-profil. Ikke snapchat og Tinder. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Den var vanskelig altså Hvordan klarer du deg uten face og snap????? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Den var vanskelig altså Hvordan klarer du deg uten face og snap????? Sa aldri at jeg ikke hadde Facebook? Snap hadde jeg på den gamle telefonen. Lastet det aldri ned på den nye da jeg uansett sjelden mottok snapper fra noen. Facebook, Twitter og Instagram er nok for meg. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Ja blir litt vel mange å holde styr på. Syns face og snap er ok men er ikke så mye på insta... For mye kroppspress Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 A/E/H/J: E. Honda er Street Fighter favoritten min. B/F/I: Rosa er min favoritt farge. C/G: Favoritt pålegget mitt er peanøttsmør. D: Min favoritt band er Crdle Of Filth. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Eh hvordan svarer jeg på denne? B/F/I og D Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Eh hvordan svarer jeg på denne? B/F/I og D Helt rett. :w00t: Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Gjorde jeg det riktig eller gjetta jeg riktig? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Gjorde jeg det riktig eller gjetta jeg riktig? Begge delene. :w00t: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg