pertm Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Ingen helt riktig, men noe av det som er sagt er riktig Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Har hatt mer enn 1 dame/kjæreste, og jeg har knabba en TV fra en fyr engang Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 - Røyker (bl.a.) hasj - Er jente - Har vært i New York - 155 cm høy o_O Lenke til kommentar
xersess Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 jente, og røyker blant anna hasj? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 -Venter på at flyvende rosa griser skal proklamere dommedag. -Er litt overvektig og alt for glad i mat. -Litt gal og ganske genial. -Flink i latin og god til russisk. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) -Venter på at flyvende rosa griser skal proklamere dommedag.-Er litt overvektig og alt for glad i mat. R -Litt gal og ganske genial. R -Flink i latin og god til russisk. Endret 8. mai 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Håper disse er vanskelige nok: - Jeg bruker kniv for og fjerne døde hudceller, spesielt i ansiktet. [R] - Jeg røyker og snuser, men snuser for det meste. - Jeg har 2 seksere på Vitnemålet, i Naturfag og i Radio/TV komunikasjon. [R] - Jeg har vunnet 20.000 på V75 Lynlotto. Edit: Nå får dere vite mine 2 liiiile hemmeligheter... Endret 10. mai 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
persilledusk Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 - Jeg bruker kniv for og fjerne døde hudceller, spesielt i ansiktet.- Jeg røyker og snuser, men snuser for det meste. R - Jeg har 2 seksere på Vitnemålet, i Naturfag og i Radio/TV komunikasjon. R - Jeg har vunnet 20.000 på V75 Lynlotto. Jeg brakk benet etter å ha dyttet en kompis inn i en hekk Jeg elsker Vålerenga! Jeg er kjent som absinth-jenta Jeg drakk så mye at eg glemte hvem jeg var en gang I challenge thee! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 -Venter på at flyvende rosa griser skal proklamere dommedag. (Ja Faktisk) -Er litt overvektig og alt for glad i mat. (Stikk motsatt, jeg er slank og liker ikke mat) -Litt gal og ganske genial.(Håper jeg heller mer mot genial, men jeg har tendenser av begge sorter) -Flink i latin og god til russisk. (Ikke enda, men begge språkene skal jeg lære meg senere engang) Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) - Jeg bruker kniv for og fjerne døde hudceller, spesielt i ansiktet.- Jeg røyker og snuser, men snuser for det meste. R - Jeg har 2 seksere på Vitnemålet, i Naturfag og i Radio/TV komunikasjon. R - Jeg har vunnet 20.000 på V75 Lynlotto. Jeg brakk benet etter å ha dyttet en kompis inn i en hekk Jeg elsker Vålerenga! Jeg er kjent som absinth-jenta R Jeg drakk så mye at eg glemte hvem jeg var en gang R I challenge thee! Det er feil. En rett er rett oss meg. Hva tok jeg feil av deg da? Endret 9. mai 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg har forsøkt selvmordsbombing Jeg har skrapet tissen min med en skalpell Jeg liker bare Norske flagg i 17-maitoget Jeg liker ikke meg selv på dette forumet Lenke til kommentar
persilledusk Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Jeg er kjent som absinthjenta Jeg brakk benet etter at jeg dyttet en kompis inn i en hekk! Endret 9. mai 2008 av LazyLine Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Virker som om folk får en rett og en feil Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Jeg har forsøkt selvmordsbombing Jeg har skrapet tissen min med en skalpell Jeg liker bare Norske flagg i 17-maitoget R Jeg liker ikke meg selv på dette forumet R Jeg håper på for din skyld at disse er riktige? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Jeg har forsøkt selvmordsbombing Jeg har skrapet tissen min med en skalpell Jeg liker bare Norske flagg i 17-maitoget R Jeg liker ikke meg selv på dette forumet R Jeg håper på for din skyld at disse er riktige? Dessverre var det de to som ikke stemte som du valgte. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Sant: Hater Vinter Har GTA IV Usant: Jeg har fetish for hester Jeg har lappen Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 4 påstander, 2 sanne, 2 falske. . 1. Jeg tar utnytte av fulle jenter på fest. 2. Jeg har i tidligere gått rundt og rasert naboers julepynt på juleaften. 3. Jeg har Blitt ferska med en jente mer enn 1 gang av foreldre eller annen familie. 4. Jeg har ikke lappen men når jeg skal ta den vil jeg ha MC Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 4 påstander, 2 sanne, 2 falske. .1. Jeg tar utnytte av fulle jenter på fest. 2. Jeg har i tidligere gått rundt og rasert naboers julepynt på juleaften. [R] 3. Jeg har Blitt ferska med en jente mer enn 1 gang av foreldre eller annen familie. 4. Jeg har ikke lappen men når jeg skal ta den vil jeg ha MC [R] I dunno. 1. Jeg synes ulv er noe herk, og burde bli slaktet på flekken ved kontakt. 2. Jeg har et Harry-Potter arr i panna, og blir derfor kalt Harry Potter av kjente. 3. Jeg har en tendens til å være utrolig positiv om andre, men negativ om meg selv. 4. Jeg har 4,3 i snitt etter videregående skole. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Håper virkelig ikkje at Nr 1 er sann NiXx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg