TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. juli 2018 Del Skrevet 27. juli 2018 1 og 3 er sant.Nhæi, ikke sant i det hele tatt. XD lol. Selfølgelig er det rett. =D Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. juli 2018 Del Skrevet 27. juli 2018 Tid for en "husholdningsspesial" a) Jeg har kastet noe i søpla i dag. b) Jeg har støvsuget i dag. c) Jeg har lagt på nytt sengetøy i dag. d) Jeg har vannet plenen i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. juli 2018 Del Skrevet 29. juli 2018 RE: Har våknet for ca en halv time siden. =D IN: Det var iskalt å sove i natt. [= TT: Fikk ikke sove i natt. =C SE: Tenkte å vaske koppopvasken dag. /= Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 29. juli 2018 Del Skrevet 29. juli 2018 Tid for en "husholdningsspesial" a) Jeg har kastet noe i søpla i dag. b) Jeg har støvsuget i dag. c) Jeg har lagt på nytt sengetøy i dag. d) Jeg har vannet plenen i dag. Haha, den va go, gompen Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. juli 2018 Del Skrevet 29. juli 2018 Rett, RE TT RETT Du gikk rett i bokstav fellen. Med andre ord Galt. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. juli 2018 Del Skrevet 30. juli 2018 Første og siste? Helt korekt. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 30. juli 2018 Del Skrevet 30. juli 2018 (endret) a) Jeg har sett alle episodene av Game of Thrones b) Jeg har sett alle episodene av Doctor Who c) Jeg har sett alle episodene av The Walking Dead d) Jeg har sett alle episodene av Criminal Minds. Endret 30. juli 2018 av Mr supergomp Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. juli 2018 Del Skrevet 31. juli 2018 (endret) a) Jeg har sett alle episodene av Game of Thrones b) Jeg har sett alle episodene av Doctor Who c) Jeg har sett alle episodene av The Walking Dead d) Jeg har sett alle episodene av Criminal Minds. Ser for meg at GOT og CM er galt. Endret 31. juli 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. august 2018 Del Skrevet 4. august 2018 Z: Pleier aldri å over ta første siden av lekeplassen her Diskusjon.no. G: Jeg skriver dagbok. I: Jeg fyller 36 år i år. X: Har vært 40 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg