Havard_92 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Nei 1 og 3 var riktig På deg er vel 3 4 riktig? Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Tosk, jeg har IKKE pult en gutt Sååå, 2 og 3 er riktig. -Jeg er elendig i css, uansett hvor mye jeg spiller. Jeg digger slalom, en kompis har skamklipt meg til helvete. Jeg har definitivt ikke pult en gutt i rævva. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 jeg hater alt japansk, som anime og spill jeg spilte spiderman i den første tegnefilmen (med den kule sangen) jeg er best jeg poster etter adidas99 Lenke til kommentar
Karr Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Sant:- Jeg bruker briller/linser - Jeg har brukket samme bein 2 ganger Usant: - Jeg er adoptert - Jeg har ingen søskenbarn Jeg bruker linser stemmer, men jeg har aldri brukket beinet. Derimot har jeg ingen søskenbarn. Lenke til kommentar
Totinona Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 jeg hater alt japansk, som anime og spilljeg spilte spiderman i den første tegnefilmen (med den kule sangen) jeg er best jeg poster etter adidas99 Satser på at disse er riktige? ; "jeg er best" "jeg poster etter adidas99" :!: Fakta/Løgn: Jeg er lav. Jeg har en tvilling. Jeg har en lillebror. Jeg er vegetarianer. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Du er lav, og har en lillebror. Løgn/fakta: Bor i Oslo Heier på Brann Har en Mac Spiller Wow Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Løgn/fakta:Bor i Oslo Heier på Brann Har en Mac Spiller Wow Du heier på Brann og spiller wow Løgn/Fakta: Har et kjøleskap på rommet Kjøper spillene mine Snuser kjører dualscreen Lenke til kommentar
Totinona Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Du er lav, og har en lillebror. Nesten. :!: Jeg er lav og har en tvilling. ^^ Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Løgn/Fakta:Har et kjøleskap på rommet Kjøper spillene mine Snuser kjører dualscreen Du har ett kjøleskap på rommet og kjører dualscreen. Løgn/Fakta: Aldri vært i Sverige. Har sesongbillett på Brann stadion. Flytter til USA om 1 år. Hilste på Magnus W.Eikrem i Manchester. Kjører Honda NSR. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Løgn/Fakta:Har et kjøleskap på rommet Kjøper spillene mine Snuser kjører dualscreen Du har ett kjøleskap på rommet og kjører dualscreen. Løgn/Fakta: Aldri vært i Sverige. Har sesongbillett på Brann stadion. Flytter til USA om 1 år. Hilste på Magnus W.Eikrem i Manchester. Kjører Honda NSR. Du postet 5 settninger, men fakta: Du har sesongbillett på Brann stadion. Du har også hilst på Magnis W.Eikrem i MU. ----- Fakta/Løgn: Jeg har en onkel som spiser middag med kronprins Håkon. Jeg har iPhone 3G Jeg har brukket både armer, bein og nese i en slåsskamp mot en svensk kjendis. Jeg la osten i brødboksen i dag. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg kan masse om skjermkort og hovedkort Jeg sitter og pisser (jeg er gutt) Jeg kan en masse om overklokking. Jeg leser donald. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg kan masse om skjermkort og hovedkort Jeg sitter og pisser (jeg er gutt) Jeg kan en masse om overklokking. Jeg leser donald. 2 og 4 Hvordan jeg kom fram til dette? Du sitter på dass og leser donald Jeg bruker tanga Lever farlig Jeg er en sofasliter Har selvtilliten på topp Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Fakta om MaSo: Du lever farlig og har selvtillitten på topp (ut ifra signaturen din velger jeg det, hehe). Sofasliter syns jeg ikke passer med bilinteressert, og tanga.. neeh Jeg har aldri røyka Er vegetarianer Har trent bryting Har fått fartsbot Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Fakta om MaSo:Du lever farlig og har selvtillitten på topp (ut ifra signaturen din velger jeg det, hehe). Sofasliter syns jeg ikke passer med bilinteressert, og tanga.. neeh Jeg har aldri røyka Er vegetarianer Har trent bryting Har fått fartsbot Stemmer rimelig super bra det ja ;-) Du har fått fartsbot og trent bryting Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Tja, en riktig. Har trent bryting, men ikke fått fartsbot Så har jeg ikke røyka Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Fått smelt en kork fra julebrus på glassflaske i panna. Aldri flytta. Er ofte i slåsskamper. Liker ikke dressing. Endret 28. juli 2008 av Crashking Lenke til kommentar
mamama Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Crashking: Rett: aldri flytta og er ofte i slåsskamper. Fakta/Løgn: - Har røykt hasj - Har aldri røykt - Liker godt Arctic Monkeys - Har tatt bilde av Beastie Boys Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Feil: Aldri flytta. Er ofte i slåsskamper. Jeg er en ganske harmløs person, og det skal litt til for å provosere meg. Riktig: Liker ikke dressing. Fått smelt en kork fra julebrus på glassflaske i panna (det gjorde DRIT vondt, åpnet med lighter og det er veldig mye trykk i flaska). mamama: Rett: - Liker godt Arctic Monkeys - Har tatt bilde av Beastie Boys Feil: - Har røykt hasj - Har aldri røykt Endret 29. juli 2008 av Crashking Lenke til kommentar
mamama Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 mamama: Rett: - Liker godt Arctic Monkeys - Har aldri røykt Feil: - Har røykt hasj - Har tatt bilde av Beastie Boys Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Jeg kan masse om skjermkort og hovedkort Jeg sitter og pisser (jeg er gutt) Jeg kan en masse om overklokking. Jeg leser donald. 2 og 4 Hvordan jeg kom fram til dette? Du sitter på dass og leser donald Jeg bruker tanga Lever farlig Jeg er en sofasliter Har selvtilliten på topp Begge de to er feil 1 og 3 er riktig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg