Baba2 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Heisann! Jeg ønsker at denne tråden skal bli et sted hvor vi kan bli bedre kjent med hverandre! Regler: - Du poster 2 løgner og 2 faktum om deg. - Du skal ikke fortelle hva som er hva (løgn/fakta) - Man skal prøve å gjette hva som er løgn og hva som er fakta - Man kan poste så ofte man vil - Man kan poste uavhengig av om noen har funnet ut løgnen eller faktumet - Du kan avsløre hva som er løgn og fakta etter at én person har prøvd å gjette. (Hvis før 24. timer) - Etter 24 timer, så må du sørge for at det kun står 2 faktum i posten din! Fordi meningen med tråden er det at vi skal få vite noe om deg! - Post ting som kan være interessant for andre å vite. Altså ikke skriv om ting som du har i hånden din osv.... Jeg starter: - Jeg har en katt - Jeg har vært i Dubai - Jeg har flyttet tre ganger Har flyttet 1 gang - Jeg liker ostekake Endret 1. mai 2008 av Baba2 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Denne leken har vært savnet Riktig: - Jeg har en katt - Jeg har flyttet tre ganger Feil - Jeg har vært i Dubai - Jeg liker ostekake Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Jeg er utrolig kjekk Jeg kan en del om HW Jeg har aldri vært forelska Jeg kan en del om overklokking Edit: etter at de har gjetta skal jeg si hva som er fakta og fleip da ? Endret 1. mai 2008 av The Ghost Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Riktig Jeg kan en del om HW Jeg har aldri vært forelska Feil Jeg er utrolig kjekk (He, he) Jeg kan ikke en døyt om overklokking Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) ikke riktig den nei, måtte også endre den ene litt ellers hadde det blitt 1 fakta og 3 fleip fakta: Jeg kan en del om overklokking Jeg kan en del om HW fleip: Jeg er utrolig kjekk Jeg har aldri vært forelska Endret 1. mai 2008 av The Ghost Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg er utrolig kjekkJeg kan en del om HW Jeg har aldri vært forelska Jeg kan en del om overklokking Edit: etter at de har gjetta skal jeg si hva som er fakta og fleip da ? Ja, du kan si hva som fakta og fleip da. Skal forandre på reglene nå. Takk for tilbakemeldingen Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Denne leken har vært savnet Riktig: - Jeg har en katt - Jeg har flyttet tre ganger Feil - Jeg har vært i Dubai - Jeg liker ostekake Riktig er: Jeg har en katt og at jeg liker ostekake. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Ok da kommer jeg med en: - Jeg kjører dualscreen - Jeg ønsker meg moped - Jeg hater juice - Jeg er 18 år Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Ok da kommer jeg med en: - Jeg kjører dualscreen - Jeg ønsker meg moped - Jeg hater juice - Jeg er 18 år Jeg tror du hater juice og at du ønsker deg en moped Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 En riktig. Jeg ønsker meg moped og kjører dualscreen. Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) - Jeg liker Vålerenga Stabæk er laget i Norge - Jeg har Xbox 360 - Jeg hater Manchester united neeei! Jeg elsker Man U - Jeg spiller gitar. Japp Endret 2. mai 2008 av Baba2 Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Sant: Du liker Vålerenga og har Xbox 360 Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg spiller pokemon på mobilen i timen og når jeg sitter på bussen Jeg spiller supermario på mobilen i timen og når jeg sitter på bussen Jeg har svelga tørris før Jeg har vært i USA 2 ganger før Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Du har vært i USA og du spiller Super mario. Lenke til kommentar
marterenee Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg har vært i Tyskland Jeg har sovna i ei grøft Jeg har pollenallergi Jeg har en forkjærlighet til Sørlandschips med Cremé Freeesh : D Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Sant: Jeg har en forkjærlighet til Sørlandschips med Cremé Freeesh Jeg har sovna i ei grøft Lenke til kommentar
marterenee Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Pollenallergi og sovna i ei grøft. Ikke noen god kombinasjon ;p Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Sant: Du liker Vålerenga og har Xbox 360 1 riktig. Jeg har xbox 360 og jeg spiller gitar. Godt forsøk Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Løgn:[b/] Jeg er høy Jeg drikker hver helg Fakta:[b/] Jeg kan mer enn IT læreren Jeg får 5 i IT Endret 4. mai 2008 av Gnålern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg