Killarfromspace Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hvor burde jeg kjøpe det? Er så lei av og drasse med meg 6 DS spill. Så jeg kan like godt bare legge det på den. Lenke til kommentar
hanki Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hvor burde jeg kjøpe det? Er så lei av og drasse med meg 6 DS spill. Så jeg kan like godt bare legge det på den. Hvis du skal være sikker på å få et orginalt adapter og ikke noe dårlig dritt bør du kjøpe på nettsidene til importøren av de orginale kortene. shop.r4ds.no. Kjøpte og fikk det dagen etter. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg foreslår at du skaffer deg en slik fra dealextreme.com, og bestiller et slikt minnekort fra samme butikk. Frakten er gratis, så hvis du bestiller i to omganger, slipper du også unna toll. Lenke til kommentar
LasVeggis Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Støtter posten over meg, dealextreme er kjappe + billige. Lenke til kommentar
perwilli Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Støtter posten over meg, dealextreme er kjappe + billige. Samme her, veldig fornøyd med dealextreme. Første gang jeg handlet der, betalte jeg ingen frakt, heller ikke i norge. Kom med bud på døra og ingen kostnad. I tillegg bestilte jeg 4 stykk, men fikk ikke noe toll heller! Andre gang jeg kjøpte inn måtte jeg betale frakt i Norge, men uansett kom denne brikken M3 DS real på under 300 kr pr. brikke, og fortsatt ingen toll måtte betales. PS! Kjøpte ikke brikker forde de gikk i stykker, men til kompiser, riktignok har jeg klart å ødelegge en brikke på 1.5 år.. men det var mer uflaks.. ingen av de andre brikkene som er kjøpt inn er gått i stykker.. Og i går bestilte jeg en ny runde herfra.. nå med div. andre ting.. Ny kontroller, nytt ratt osv. . blir spennende å se hva som skjer i tollen.. Så lenge man holder seg mellom 200 - 1000 kr trur jeg ikke de bryr seg så mye ;-) Toll.no - netthandel Lenke til kommentar
Kaytona Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Hei! Jeg bestilte et slikt kort http://www.modnet.no/product_info.php?cPat...roducts_id=2863 og en http://www.modnet.no/product_info.php?products_id=2622 på onsdag og på torsdag så lå det i postkassen. Utrolig rask levering! Installeringen gikk knirkefritt og etter 1min så var alt i boks. Jeg har aldri gjort dette før. www.modnet.no Absolutt og anbefale! Endret 13. februar 2009 av Kaytona Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Det er en god del forskjell på prisen hvis du sammenligner DX og Modnet. R4 hos DX koster $10.75 (73 kr), og ta får du også med en rumble-pak på kjøpet, mens den hos Modnet ligger på 395 kr, og da må du betale frakt i tillegg:) Lenke til kommentar
Don Juan Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Det er med disse flashkortene man får tilgang til homebrew, og eksisterer det noen forskjeller på homebrew avhengig av hvilket flashkort man har? Hvilket kort anbefales idag? Endret 17. februar 2009 av Don Juan Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 (endret) Hvor kan man få kjøpt slik i dag?For gamezone har ikke slikt mer.. Trenger ikke så avanserte greiene, bare noe som kan kjøre spill backups på en nds eller kanskje dsi.Må støtte lagring av saver til minnekort og kan også ha støtte for cheats. Endret 21. desember 2013 av Gintoki Lenke til kommentar
Regny Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 http://www.konsollservice.no/index.php?main_page=product_info&cPath=3&products_id=85 noe sånn du tenker på? Har nettop kjøpt meg en ds lite brukt på gamestop så tenkte og investere ^^ Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Takker Har min gode gamle nds liggans men den har ødelagt touch skejerm og hengsler for skjerm, så tenker ejg heller skal kjøpe meg en brukt enn å prøve å reparere den gamle maskinen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå