dask Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Nå har fjernkontrolleren til min gamle Sony STR-D965 forsterker tatt kvelden, bare par knapper som funker nå. Så det jeg lurer på om noen vet om en billig, men en brukbar universal kontroller som kan ta over jobben der den gamle sluttet å fungere. Jeg vet ikke så mye om universal kontrollere, så jeg vet ikke om de vil fungere på en gammel forsterker. Eller er det eventuelt noen her som har en sånn kontroller liggende? Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Logitech Harmony kontrollene rocker i min verden ihvertfall... Lenke til kommentar
Bjotte Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 her er det noen universal kontroler som er programerbare hadde kansje gådt for den logitech'en i bund men den er lit dyr da men det er noen der: http://www.hifiklubben.no/produkter/tilbeh...jernkontroller/ Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Logitech Harmony 525: http://www.hifiklubben.no/produkter/tilbeh...ntroll_sort.htm Er ikke en dyr fjernkonroll til det den gjør. Du legger også selvfølgelig inn resten av ditt utstyr på den også, og da fungerer den utrolig lett. Du trykker bare på en knapp, så starter alt du vil, i stedet for å trykke på 1-10 knapper på forskjellige fjernkontroller normalt. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Anbefaler Logitech Harmony One. Lenke til kommentar
Bjotte Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Anbefaler Logitech Harmony One. Harmony One og 525 er det samma bortsett fra at Harmony One har trykfølom skjerm som er litt større og så har den ett annet desig og oppladbare batterier. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Anbefaler Logitech Harmony One. Harmony One og 525 er det samma bortsett fra at Harmony One har trykfølom skjerm som er litt større og så har den ett annet desig og oppladbare batterier. Så hvor er likheten? Om designet er annerledes og flere funksjoner(oppladbar, fargeskjerm, touch skjerm) så vil eg påstå at det er en annen fjernkontroll. Uansett, eg har prøvd flere av Harmony remotene og grunnleggende funksjonsmessig så er de like. Det som endrer seg er som regel skjerm, knappelayout, design og batterikapasitet. Men det er kun Harmony One som eg har brukt over tid og med bakgrunn i dette anbefales den på det sterkeste. Lenke til kommentar
dask Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Takker Skal prøve LOGITECH Harmony 525.. så får det briste eller bære Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Bumper denne jeg, istedet for å lage en ny tråd.. Kjæresten min har snart bursdag, og jeg vet han har lyst på universalfjernkontroll. Burde jeg gå får logitech harmony one , eller er det kommet noe annet og bedre i samme prisklasse siden sist denne tråden var aktiv? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Gå for One. Det er ikke like stort produkt utbytte på denne typer som det er på skjermkort, TVer osv. One er lekker og meget bra. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jepp, gå for One. Beste kontrollen til prisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå