BlingSingh Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hei, Nokia n96 er en ny mobil fra nokia som kommer i løpet av høsten, hva syns dere om denne mobilen jeg tror den blir heftig! Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Tror denne mobilen er bra, eneste jeg ikke liker er det ligner plastikken som er på N81 og tastaturet likeså. Lenke til kommentar
BlingSingh Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Tror denne mobilen er bra, eneste jeg ikke liker er det ligner plastikken som er på N81 og tastaturet likeså. det eneste design forskjellen er at denn er større og bedre skjerm og kamera. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Har planer om å bytte ut min N95 med denne...men, skal kjenne på den først ja Lenke til kommentar
soccet Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Noen som vet om denne er kommet ut i andre land? Og eventuelt hvor det er trygest å bestille fra. Lenke til kommentar
BlingSingh Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Noen som vet om denne er kommet ut i andre land? Og eventuelt hvor det er trygest å bestille fra. Ja denne mobilen har kommet noen få steder i Asia og noen her omkring. Beste stedet å bestille denne mobilen fra vil jo være fra nokia.no/com , men du burde vente til den kommer her eller så har du ikke norsk ordbok velger på den Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Finnes allerede en tråd om den nye N96 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå