Peprepupp Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hei og hå. For noen år siden, da jeg var datanerd var Keytronic tastatur det hotteste du kunne få. (Få hurtigtaster, gode knapper selv om de bråkte litt osv.) Hvor får man disse med norsk layout nå til dags? Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 De har sluttet å selge til EU land, da de visstnok bruker endel stoffer som ikke er lovlige. Prøvde å kjøpe fra USA, men de fikk visst ikke lov å selge til land utenfor. Lenke til kommentar
Peprepupp Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Svarte. Prøvde et keytronictastis er omdagen, og tastene var digge som fan. Enterknappen på ultra flat x har detti av også Lenke til kommentar
trizone Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Du kan jo eventuelt kjøpe Keytronics på ebay. Du finner sikkert en selger der som ikke bryr seg om restriksjonene Endret 10. mai 2008 av trizone Lenke til kommentar
Peprepupp Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 Oh,yeah, lykken smiler. Jeg sjekka qxl og jammen var det ikke et norsk keytronictastatur ute. 100 kr utropspris, 19 timer igjen av auksjonen og ingen bud. Jeg slo til, nå sitter jeg her og skriver på mr. Keytronic. Nydelig tastatur, på en helt annen måte. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Keytronic UTEN windows taster var legendarisk Man slapp at doom og andre spill klikket om man kom intill de dumme tastene Lenke til kommentar
Peprepupp Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Ja,det er noe spesielt med de gamle tastisene. Brukte aldri en eneste hurtigknapp på ultra x flat, og savner de ikke på Keytronic. Jeg liker det! Update: Jeg skriver touch på mitt nye tastatur, etter 4 års peke- og langefingerknotting med Ultra X Flat! Hva skjer? Jeg vil ha tilbake Keytronic i Europa, slik at flere kan oppleve denne frelsen og befrielsen! Makan til tastatur. Endret 13. juni 2008 av Peprepupp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå