Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hurra for Bluecom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel ganske bra det ?

Har ikke sjekket prisen på de to midterste alternativene men regner med at de ligger på ca 300 - 500 kr. Når de da setter prisene ned med 50 kr. pr. mån er dette en ganske stor prosentvis reduksjon.

Kan jo ikke gi bort bredbånd heller, i alle fall ikke så lenge de leier infrastruktur fra Telenor.

Lenke til kommentar
Synes det gikk så masse ord om dem, nye tilbud/produkter...Det eneste som skjer er at de setter ned prisene sine på de 2 midterste ADSL abbonementene med 50 kr/mnd. Heia...

Jeg hadde kanskje trodd 720/128 hadde krabbet under 400,- men det er jo ingen vits i og gå så lavt at man må kutte i support eller innføre idiotiske begrensninger for og være billigst.

Lenke til kommentar
Det er vel ganske bra det ?

Har ikke sjekket prisen på de to midterste alternativene men regner med at de ligger på ca 300 - 500 kr. Når de da setter prisene ned med 50 kr. pr. mån er dette en ganske stor prosentvis reduksjon.

Kan jo ikke gi bort bredbånd heller, i alle fall ikke så lenge de leier infrastruktur fra Telenor.

Her er dei nye prisene:

400/128 Kbps, kr 379,- per md.

720/128 Kbps, kr 419,- per md.

Dette ruler! Det er jo faktisk litt betre enn Tiscali sitt tilbud, sidan Tiscali har samme pris, men 704/128!!!

Trur eg skal skifte til 720/128 no! Håper dei klarer å levere den hastigheten dei lover. Har jo lest noko om at folk har hatt problem med 720/128. På mi 400/128 får eg 412 Kbit på Itavisen, og det må vel seies å være ok? :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...