Beef Supreme Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg har laga en liste over ting jeg trenger fra petras tech shop, men jeg aner ikke hva jeg skal gjøre ved checkout.. Jeg kan jo ikke velge land eller noen ting, og hvilke type forsendelse skal jeg velge? Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Send dem en epost. Hvor du legger ved en liste over det du skal ha. Lenke til kommentar
Espen W Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg tok et screenshot av handlekurven og sende som vedlegg i epost. Jeg fikk mange gode råd vdr valg av komponenter, rask respons og rimelig frakt. Jeg kommer garantert til å kjøpe mer fra dem. Anbefales! Espen Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Sendte mail til Petras med bilde av ordren min. Sendte på kvelden en gang og tror du ikke jeg fikk svar kl kvart på 2^^ Det kaller jeg rask respons! Hadde regna med å vente et par dager Eneste negative var at ikke jeg hadde PayPal Edit: vet at ikke kl 2 her er midt på natta der borte, men tiden mellom jeg sendte og jeg fikk svar var utrolig kort. Endret 13. mai 2008 av GLaDOS Lenke til kommentar
Brian Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg var også veldig fornøyd med petra's. Bestilte derifra for noen måneder siden, og fikk alltid kjapp respons på mail. De virket veldig seriøse i alle fall, og de sendte mail om pakken var kommet frem og om alt som var bestilt var i esken. Da jeg fikk pakken manglet derimot to tuber med kjølepasta, og disse ble ettersendt helt gratis samme dag som mailen ble sendt, kjempeservice! Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Petrastechshop er den beste butikken jeg har vært borti. Rask svar på mail, den beste servicen samt folk som vet hva de driver med. Spurte om han kunne legge med noen ekstra kjøleribber og noe greier (Trengte 9 og det var bare i 8 pakninger), fikk det helt gratis. Lenke til kommentar
Folles Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Melder meg på Petras fanclub Full klaff både på service og kjapp levering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå