FatFreddy Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Åssen blir det å bruke detonator driverne i bærbare maskiner, er det akkurat det samme som i satsjonære? Har et GeForce4 440 Go kort Lenke til kommentar
*T* Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Ikke for at jeg noen gang har prøvd det, men jeg kan ikke se hvorfor det evt ikke skulle fungert. Installer driverne du! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Det skal fungere det.. jeg har en gf2 go eller no i min laptop og jeg bruker detonator drivere til den. Lenke til kommentar
FatFreddy Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 Ok da prøver jeg. Går det ikke skylder jeg på dere Takk for hjelpen Lenke til kommentar
007CD Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Funker detonator driverne på Go serien? De står jo ikke i Local strings i Detonator driveren. Hmm merkelig. Lenke til kommentar
FatFreddy Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 Funka dårlig med de driverne. Helt sikkert fordi GO kortene ikke er støttet.... Er det noen som vet om en side som har drivere som støtter dette kortet Lenke til kommentar
lperik Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Funka dårlig med de driverne. Helt sikkert fordi GO kortene ikke er støttet.... Er det noen som vet om en side som har drivere som støtter dette kortet nVidia.com vil jeg tippe har dem, ellers bør jo laptop produsenten ha de da. Lenke til kommentar
FatFreddy Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 Ahhhhh..... Så akkurat denne meldingen på NVIDIA siden: NOTE: GeForce2 Go and GeForce4 Go mobile processors are not supported in this driver. Please contact the notebook's manufacturer for graphics drivers for your notebook PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå