Nacos Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Jeg lurer på om et internt lydkort er bedre enn et ekstern? Jeg har fundert litt på dette men finner ikke noe svar På Forhånd takk Endret 1. mai 2008 av Nacos Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Det kommer selvsagt helt ann på lydkortene, driverne og bruken. Begge deler kan gjøres like bra i teorien. Lenke til kommentar
Nacos Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Okey, tusen takk for hjelpen. Men er dette lydkortet bra for musikk spilling / gaming? https://prisguiden.no/product.php?productId=53994 Endret 1. mai 2008 av Nacos Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hva skal du bruke lydkortet sammen med? Hvis det er høyttalere til noen hundrelapper ser jeg ikke poenget med å kjøpe et annet lydkort. Lydkortet du linker til er nok bra, og samtidig lett å innstallere. Lenke til kommentar
Nacos Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg har Z-2300 Høyttalere Lenke til kommentar
andylove Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Bruk det som er internt. Jeg har selv spurt om samme greie her en del ganger, men det ender alltid med at jeg ikke kjøper noe ekstra kort. Det som er internt er faktisk veldig bra. Creative er døfødt å kjøpe, da finnes det mange andre som er mye bedre. Men igjen, hold deg til det du har onboard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå