Gå til innhold

Fotoutstyr som håndbagasje på fly?

Anbefalte innlegg

Jeg setter meg på flyet i morgen tidlig og kommer til å ha med meg en del fotoutstyr, men er usikker på hvordan dette fungerer. Jeg har samlet alt i en fotosekk som jeg håper å kunne ta med meg inn på flyet. Det er mye utstyr der som jeg er meget redd for, og sende det som vanlig bagasje synes jeg er meget risikabelt. Har ingen erfaring med dette fra tidligere, så hvis noen erfarne brukere kan dele sine erfaringer med meg hadde jeg satt stor pris på dette. Takk. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har aldri hatt problemer med å ta fotoutstyr inn på flyet som håndbagasje, og jeg har fløyet mye med kameraer. Bare pakk det godt og sørg for at det tilfredsstiller størrelses og vekt-kravet til håndbagasje. 8 kg er det vel?

Husk at du egentlig kun kan ta en bag med inn på flyet.

Dersom du har kamera med linse i pistolhylster i tillegg har jeg i hvertfall aldri hørt om noen som har fått problemer med det. Da får du kanskje litt annet i kamerasekken;)

Endret av Per69
Lenke til kommentar

Fotobag går som personlig gjenstand, eller noe slik. Det kommer utenom den vanlige håndbagasjen, om ikke den er for stor og tung. Jeg har ikke hatt store problemer med fotobag, laptop og mindre veske til undertøyskift, sokker og tannbørste etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...