kksebbe Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Har kjøpt en LG KF600. Åpnet opp pakken i går og startet den opp. Så viser det seg at jeg har 16 meldinger i innboks av ukjent type som ikke kan leses, hvis jeg sletter dem kommer de tilbake. I tillegg legger disse seg øverst slik at for å lese meldingene mine (bortsett fra nye) må jeg bla igjennom disse 16 eller alle mine andre meldinger som kom før den jeg vil lese. Plagsomt Neste ting som skjer er at telefonen nekter meg å skifte profil, den registrerer at jeg vil bytte men den nekter rett og slett å lystre, kan være litt irriterende på lesesalen o.l. Så viser det seg at den ikke har lyst til å sende meldinger.. dette kan jo og være litt kjipt. Jaja tenker jeg og prøver og åpne webleseren, det som skjer da er at telefonen bare slår seg av.. prøvd flere ganger.. Innstillinger og alt skal være riktige. Da får jeg sette meg ned med et spill da sier jeg til meg selv.. men.. ja.. java error :| Nå begynner jeg å bli litt små frustrert så jeg går inn og nullstiller alt til fabrikkinnstillinger, og voila, telefonen virker igjen, bortsett fra de 16 meldingene i innboksen. Problemet er det at når jeg endrer noen innstillinger på telefonen, som f.eks bakgrunnsbilde, tekst eller lignende kommer alle problemene igjen. Nå tenker vel dere at jeg kan jo bare nullstille telefonen igjen, men neida. Nå nekter den å gjøre dette skikkelig også, jeg må nullstille et tilfeldig antall ganger før alt er i gjenge igjen. Så til spørsmålet.. har jeg fått et skikkelig mandagseksemplar? Må jeg oppgradere firmware? Hva anbefaler dere at jeg skal gjøre? LG sine sider inneholder ingen firmware eller info om dette, de inneholder forsåvidt heller ikke noe relevant informasjon om KF600 eller problemer. Mvh KK Lenke til kommentar
Capt. Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Ta kontakt med butikken du kjøpte den hos så vil nok de hjelpe deg Lenke til kommentar
kksebbe Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Ta kontakt med butikken du kjøpte den hos så vil nok de hjelpe deg Ja, det ser ut til at det er det som blir løsningen, kjøpte den hos mshop.no men jeg ser at de ikke har noe telefonnr, så det blir vel en mail og venting på meg. Satser på at det ikke tar alt for lang tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå