3raz3r Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hei. Har en Ford Mondeo hvor motoren har sluttet å fungere. Hvor mye koster det for en ny(brukt) motor til den, og hvor mye må jeg regne med at verkstedet skal ha for å montere den? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Hvilken årsmodell av Mondeo snakker vi om? Prisen vi snakker om blir en hel del tusen alene for bare arbeid. Brukt motor kan du vel få til ca 10K. Men er den helt deffekt siden du skal ha ny? Endret 1. mai 2008 av L O G I M A N Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Motoren har skjært seg. Ikke jeg som skal ha ny egentlig, er pappa. Men han har kjøpt ny bil nå, også sa han at han muligens skulle fikse denne slik at jeg kunne bruke den. Årsmodell har jeg ikke peiling på. Lenke til kommentar
citronen Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hadde motorhavari på en mondeo i februar. Fikk kjøpt en ny/brukt motor som hadde gått 150 k - til kr 3000. Det synes jeg var 1000 kr for mye. Hva verkstedet vil bruke av tid på det veit jeg ikke - men hør med den lokale yrkesskolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå