Gekonody Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg har nylig fått et, la oss si problem, med min pc. Varslingsikoner forsvinner uten forvarsel, og vil ikke vise seg igjen. F.eks. hadde jeg i går et ikon for Realtek Audio HD Manager, og nå - vips! borte. Jeg har hatt dette problemet med andre ikoner óg, de ikonene jeg gjerne vil ha tilbake er - Volumkontroll - Nettverk (viser om jeg er tilkoblet osv.) - Realtek HD Audio Manager Jeg kjører Vista Home Premium, er det noen som aner hvor jeg får dem tilbake? Finner dem ikke under muligheten for å tilpasse varslingsikoner. På forhånd takk! Lenke til kommentar
espenae Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg har nylig fått et, la oss si problem, med min pc. Varslingsikoner forsvinner uten forvarsel, og vil ikke vise seg igjen. F.eks. hadde jeg i går et ikon for Realtek Audio HD Manager, og nå - vips! borte. Jeg har hatt dette problemet med andre ikoner óg, de ikonene jeg gjerne vil ha tilbake er - Volumkontroll - Nettverk (viser om jeg er tilkoblet osv.) - Realtek HD Audio Manager Jeg kjører Vista Home Premium, er det noen som aner hvor jeg får dem tilbake? Finner dem ikke under muligheten for å tilpasse varslingsikoner. På forhånd takk! høyre klikk nede der med ikonene så trykker du på tilpassvarsligs ikoner.. Lenke til kommentar
Gekonody Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 [sitat]Finner dem ikke under muligheten for å tilpasse varslingsikoner.[/sitat] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå