Riwez Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Skal til å bestille meg noen oppgraderinger før release av AOC. Noen som kan hjelpe meg litt med å se om dette ser bra ut og passer sammen? Kort om bruk. Er i hovedsak internett surfing og gaming som er bruksområdene. Kommmer aldri til å bruke mer enn 1 skjermkort. - Vista 64 bit - Gigabyte GA-X48-DQ6 - Mushkin DDR2 XP2-6400 2x2048MB 800MHz x2 - ASUS GeForce 9800GX2 1024MB - Intel Core 2 Quad Q9550 2.83GHz 1333Mhz - Scythe Mine Rev. B CPU Kjøler https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=71798 Benytter kabinett, 10k rpm wd hd, dvd brenner som jeg har fra før. Power er Hiper 580w. Har dette fra før også, men usikker på om det holder? Også når det gjelder montering av vifte, trenger jeg kjølepasta eller noe sånt? Eller følger dette med? Alltid kjøpt boxed før hehe Alle råd og tips tas imot med stor takk ' Edit: Har nesten aldri overklokket. Så er egentlig ikke et tema her. Endret 2. mai 2008 av Riwez Lenke til kommentar
Riwez Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Prøver meg med en liten bump jeg Hadde satt stor pris på en kommentar eller to da jeg har lyst til å bestille snart så jeg har alt i god tid til AOC slippes. Lenke til kommentar
Magic Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 ser bra ut det oppsettet der. det eneste jeg lurer på er om strømforsyningen din vil takle lasten. Det vet jeg ikke noe om, så det får noen andre svare på. så, bump... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå