Rusma Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Hva skal jeg gjøre når Dolphin (GC Emulator (win32)) sier: There is no Memory Card in Slot A Please check to confirm that a Memory Card is inserted properly. Hvis jeg ikke gjør noe (eller trykker "start") står det: The game cannot be saved. Would you like to continue anyway? Yes/[No] Er det noe form for patch eller liknende jeg må legge til i dolphin mappen som er svaret på problemet? P64 og Mupen (og sikkert flere) saver automatisk spill i en egen "Save" mappe (men det er jo N64 emus, dette er GC), så jeg skjønner egentlig ikke hva den maser om. Jeg bruker dolphin v1.02, på Windows 32bits XP. Endret 9. april 2009 av illshit Lenke til kommentar
Rusma Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Siden ingen noensinne svarte på denne tråden vil jeg bare få opplyse om at alt gikk greit etter å ha brukt den seneste versjonen av Dolphin, og de seneste offisielle driverne fra Microsoft som det sies er nødvendige i en sticky-tråd på Dolphin-forumet. Men, det kan gå litt treigt iblandt, som når man snakker med dekutreet første gang, og "hopper" oppover i dekubaba-knoppene for å hente deku-bladet (det tok sin tid med framrate på 1 til 2 sammenlignet med 17 og 25 andre ganger). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå