Gå til innhold

Skateboard film uten alvorlige fall/skader

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

For ca. 4 år siden sluttet jeg og kjøre skateboard fordi jeg skadet ryggen min ganske j*vl*g, på en boardslide. Etter det holdt jeg meg helt unna både skateboarding og snowboarding, men nå syns jeg det er på høy tid og begynne igjen, etter jeg såg skate filmen Fully Flared.

jeg har kjøpt nytt brett, nye sko og litt sånt som hører med og prøvd meg litt i diverse skatehaller i Bergen.

Problemet mitt er at jeg trenger mer inspirasjon, jeg trenger og se gamle tricks som jeg har glømt osv. Og den slags vil jeg få gjennom og se skatefilmer.

Spørsmålet mitt er; er det noen her som vet om noen bra skateboard filmer som viser skating hele veien uten noen seriøse fall eller skader. Jeg vil helst bare se på proffesjonell skating uten og måtte tenke på den gangen jeg selv skadet meg.

Håper noen kan hjelpe meg! Takk for alle svar :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

fully flared som er kansje den beste skatefilmen ever, varer i 1t og 29min tror jeg.. eller 129min.. :S

elementality - nice film fra element, en del oldschool tricks fra mike V og, tror ikke det er mye fall der, litt..

shit skal lage film snart, holy shit skal den hete..

bails kommer ofte i sluten av filmer, slå av da.. eller bare slutte og raile.. liker det ikke jeg, så det er ikke problem...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Slutter meg til at Fully Flared er dritbra.

Hvis du vil unngå stygge fall, så styr i hvertfall unna Flips "Sorry" da den har en skikkelig stygg episode med Arto Saari.

Men omtrent hver film har vel med fall, så det er vanskelig å unngå. Men det nye Nike filmen mener jeg er ganske fall-fri. Den heter "Nothing but the truth".

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...