AncientLooper Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Sist jeg prøvde på dette fikk jeg ingen svar, så jeg prøver igjen... Jeg planlegger å kjøpe ny gaming PC om en månede eller to... Jeg skal kjøpe i deler, og ikke ferdigbygd... Det jeg trenger er råd, om delene jeg har valgt, samt om alt er kompatibelt... Tastatur, skjerm og DVD-brenner har jeg alt... Retningslinjer: - Intel Core 2 Quad prosessor - Nvidia skjermkort, som støtter tri-SLI - Bare SLI-Ready komponenter - Nok strøm til tri-SLI - En PC som er ikke er dårligere enn det jeg alt har valgt... - Noe som koster mellom 12 og 15K https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=71799 Totalpris PCutstyr.no u/frakt: 14 208,- Endret 1. mai 2008 av LooperNor Lenke til kommentar
Mit Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hei og velkommen til forumet. Det ser ut til og passe sammen det der. Det var litt lite lagringsplass der men du har kanskje noen disker fra før. Jeg ville byttet ut Raptor-diskene med en av WDs nye disker WD VelociRaptor 300GB, en slik mot to Raptor 74GB i raid 0 taper med noen få prosent men gir bedre lagringsplass og har et lavere effektforbruk, som også betyr mindre varmeutvikling. Men det er vel muligens ikke førsteprioritet her. Om du er fornøyd med valg av komponenter ser jeg ingen spesiell grunn til og endre noe. Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Hei og velkommen til forumet. Det ser ut til og passe sammen det der. Det var litt lite lagringsplass der men du har kanskje noen disker fra før. Jeg ville byttet ut Raptor-diskene med en av WDs nye disker WD VelociRaptor 300GB, en slik mot to Raptor 74GB i raid 0 taper med noen få prosent men gir bedre lagringsplass og har et lavere effektforbruk, som også betyr mindre varmeutvikling. Men det er vel muligens ikke førsteprioritet her. Om du er fornøyd med valg av komponenter ser jeg ingen spesiell grunn til og endre noe. Takk for hjelpen, og jeg tror kanskje jeg isteden går for den disken... Bare synd de ikke har den på netshop, hvor jeg har funnet alt annet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå