Hurley Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Som hun så flott sa det i Maid in Manhattan: "You can google it from school!" Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 hva med henne? "You can google it from school!" hint hint Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 skal det være morsomt? bare fordi hun sier google? jaja det er jo søppel Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 Elsker filmer med J-Lo! Så sa hun det jo så pent. Men poenget er at jeg har vært borte på forumet i noen uker, og fremdeles kan ikke 50% av de som poster spørsmål her å bruke google. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Kas film er det hun sier det? Eneste filmen eg har sett som hun er med er selena eller noe men den er gammel og før hun "ble deilig" Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Kas film er det hun sier det? Eneste filmen eg har sett som hun er med er selena eller noe men den er gammel og før hun "ble deilig" se på den første meldingen i tråden ... hvilken film står det der? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Kas film er det hun sier det? Eneste filmen eg har sett som hun er med er selena eller noe men den er gammel og før hun "ble deilig" se på den første meldingen i tråden ... hvilken film står det der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå