Rudde Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hei, jeg har ca, 5-8 GB jeg skulle ha kompresset ned til så lite som overhode mulig.. Fins det noen GOD high compress program? (Filen må virke på andre PC-er etter at den er kompresset) Takk for svar x] Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Det spørs jo hva den filen inneholder. Er det allerede komprimert (f.eks video) så blir den ikke mindre. Video kan kodes om til lavere kvalitet, da blir den mindre. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Det finnes masse komprimeringsverktøy 7-zip er et gratisprogram som gjør en god jobb. 7z og bzip2 er formatene som gir høyest komprimering. Men filene må pakkes ut igjen før de kan brukes. Hvis dette er et problem, kan du bruke NTFS sin støtte for komprimering av filer, da vil bruken av filen bli sømløs. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Får teste 7zip Kan jeg dele opp filene i 7z forum som du kan i WinRAR? Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Prøv ut izarc, da kan du teste ut komprimering i ulike format, splitte i flere filer osv til du finner noe du er fornøyd med. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Japp, 7zip kan dele opp filene (etter gitt byte per del). Den kan komprimere til formatene 7z, zip og tar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå