Gå til innhold

Programvare som skal "forvandle" et bilde til et annet

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare dette. Men skal prøve å redigere en bildeserie...

I denne sekvensen vil jeg at en gruppe bilder på rundt 10-12 bilder skal forvandle seg til neste på en måte...

Minner mye om fading fra et bilde til et annet..... Argh, jeg har sett det blitt gjort..

Se for dere 10 bilder som er alle tatt på en strekning fra et sted til et annet på 100m.. Etterhvert som vi går igjennom bildet kommer vi nærmere og nærmere den andre siden. I stedet for at bilde bare fader til neste bilde på vanlig måte så ser det mer ut som man zoomer og fader på samme tid til neste bilde...

Noen som forstår hva jeg mener? :p i så fall, er dette mulig å gjøre relativt enkelt i et program?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trror ikke jeg klarte å forklare hva jeg mener, siden PhotoStory ikke kunne dette.. Poenget er at bildet ikke bare skal bytte til neste bilde. det skal gradvis bli neste bilde...

Endret av Footy
Lenke til kommentar
Trror ikke jeg klarte å forklare hva jeg mener, siden PhotoStory ikke kunne dette.. Poenget er at bildet ikke bare skal bytte til neste bilde. det skal gradvis bli neste bilde...

Du kan jo bruke photoshop og bruke "tween" når du lager animasjonen, alternativt kan du bruke f.eks. flash. Om du vil kan jeg sikkert gjøre det for deg, bare send meg en PM du hvis du vil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...