Archangel Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 "The Hit list" med Jeff Fahey og Yancy Butler, skikkelig B-film lang vei men husker jeg så den for lenge siden. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Enemy at the Gates er vel en sikker vinner? Men, satt til andre verdenskrig. Endret 2. mai 2008 av Jan-Erik Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Skal sjekke ut alle nevnte filmer. Så lenge de inneholder snikmordere. Takker for nevnte forslag. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 det er forskjell på snikmorder filmer(leon, hitman) AKA Assassin filmer og snikskytter filmer(sniper, shooter, deler av spr, enemy at the gates) AKA sniper filmer Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Saving Private Ryan synes jeg har fantastiske sniper scener. Rambo (2008) har også noen veldig kule scener, men er veldig få og korte. Ellers er jo Executive Action den klassikse å se. Anbefales! Men SPR har absolutt ingenting med snikmord å gjøre. Det handler om krig, og om soldater i den. Herregud....jeg skreiv "noen scener". Og ditt forslag Léon handler slett IKKE om snikmord. Dersom du tror det har du totalt missforstått filmen. Klarer du å finne en "snikmorder" film uten at den "handler om krig, og om soldater i den" er du pokker meg et under! Hva venter du å se? Bare masse folk i høye byggninger som dreper folk uten videre? HOHOHO! Anger management ftw Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Det der kan du legge igjen på ungdomsskolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå