Darkbuster Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hei! Jeg leter etter en film der mesteparten/store deler av filmen handler om snikmorderen. Altså, hvordan han/hun planlegger, utfører, rømmer, gjemmer seg ol. Snikmorderen vil jeg også skal greie å drepe hovedofferet sitt. Ikke noe "Oh no. This is wrong!" opplegg. Vil helst ha en film av litt nyere dato, men kan strekke meg til 1960-tallet. Vet ikke om det finnes så mange slike filmer, men jeg er veldig interresert på å finne en. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Nei, men jeg skriver den ned. Takk for kjappe forslag. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hitman er vel også en snikmorder film, anbefaler den og. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Léon, som forøvrig er en av tidenes beste filmer, omhandler jo en som bare rydder de unna, men operer noen ganger med sniper osv. Anbefales uansett. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Takker for nevnte filmer. Så dere vet det, er jeg også interresert i en film der de viser planleggingen ol. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 - Munich - The Professional - The Day of the Jackal Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 In the Line of Fire (1993) God film med Clintern. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Udødelige Sniper (1993) med Tom Berenger og Billy Zane. Handlinga foregår riktignok i militær setting, men det er snakk om snikskyting som jeg forsto trådstarter var på jakt etter. Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Enemy at the Gates (2001) Sikkert ikke helt den typen film du ser for deg, men veldig god film og handler forsåvidt om snikskyttere. Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Sniper 2 (2002) Syns å huske at 1'ern som Gurglemuffin nevner var mange hakk bedre, men nå var jeg ung og dum når jeg så den.. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Saving Private Ryan synes jeg har fantastiske sniper scener. Rambo (2008) har også noen veldig kule scener, men er veldig få og korte. Ellers er jo Executive Action den klassikse å se. Anbefales! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Saving Private Ryan synes jeg har fantastiske sniper scener. Rambo (2008) har også noen veldig kule scener, men er veldig få og korte. Ellers er jo Executive Action den klassikse å se. Anbefales! Men SPR har absolutt ingenting med snikmord å gjøre. Det handler om krig, og om soldater i den. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Saving Private Ryan synes jeg har fantastiske sniper scener. Rambo (2008) har også noen veldig kule scener, men er veldig få og korte. Ellers er jo Executive Action den klassikse å se. Anbefales! Men SPR har absolutt ingenting med snikmord å gjøre. Det handler om krig, og om soldater i den. Herregud....jeg skreiv "noen scener". Og ditt forslag Léon handler slett IKKE om snikmord. Dersom du tror det har du totalt missforstått filmen. Klarer du å finne en "snikmorder" film uten at den "handler om krig, og om soldater i den" er du pokker meg et under! Hva venter du å se? Bare masse folk i høye byggninger som dreper folk uten videre? Endret 1. mai 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Bare masse folk i høye byggninger som dreper folk uten videre? Det nærmeste du kommer, ja. Men takker uansett for alle forslag. For såvidt noen scener omhandler snikskytting skader det ikke å nevne de heller. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Hvis du liker Bollywood - Karam Ellers er det vel på tide å nevne Le Samourai Endret 1. mai 2008 av Montag Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Som allerede nevnt: The Shooter. Flere gode scener, ikke minst oppe på fjellet. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Le Professionnel (1981) Branded to Kill - Koroshi no rakuin (1967) Fulltime Killer (2001) Guns & Talks (2001) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå