Pondus777 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hei Jeg holder på og formatere for så og legge in Xp på nytt. Når jeg skulle til og formatere kom det opp 1 upartisjonert ting på 20 gig og 1 på 8 mb Hvordan slår jeg disse sammen med en av partisjonene jeg har fra før ?? Ja, det er på samme disk alt sammen men bare at jeg har delt dem opp i partisjoner !! Takker for svar Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hvis du ikke har noen filer som du skal beholde så er det absolutt enkleste å bare slette partisjonen(e) og lage ny. Den på 8MB er ikke noe å by seg med, den får du ikke med. Lenke til kommentar
Pondus777 Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Har noe på den ene som jeg ikke skall formatere skjønner du Men har en annen harddisk med 80 gig free og jeg kan kopiere alt fra den ene hardisken til den andre og så gjøre det Men jeg har egentlig ikke så mye peiling på dette og broren min kommer til og kverke meg viss jeg gjør noe galt Edit: Har egentlig ikke noe tanker om og bry meg så mye om 8 mb tingen heller Endret 1. mai 2008 av Pondus777 Lenke til kommentar
Pondus777 Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Okey, gjør det jeg Takker hurtig svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå