atotlole Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 jeg kan næremere ingen ting om fisking, men jeg og noen venner skal ut etter på og vi lurer på om noen vet hvaslags fisk og hvor vi burde fiske nå? bor i oslo området. takk for alle svar på forhånd Lenke til kommentar
Medisin Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Du kan jo sjekke ut sidene til oslomarkas fiskeadministrasjon: http://www.ofa.no/. Burde finne bra info i forumet der. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Dra heeelt inn innerst i bunnefjorden, der er det masse flyndre. Hvis dere har små kroker med rødt "hode", bruk de. Fest gjerne litt brød på kroken, slik har jeg fått flyndrer til å krangle om kroken Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Du kan jo dra til Gjersjøen . Lenke til kommentar
atotlole Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) i gjersjøen er jo alle fiskene muterte omtrendt jo takker for alle svar veldig hjelpsomt Endret 1. mai 2008 av atotlole Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 i gjersjøen er jo alle fiskene muterte omtrendt jo takker for alle svar veldig hjelpsomt Det er i Kolbotn-vannet det, bighead. Lenke til kommentar
atotlole Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) wååw til en admin: jeg syns du burde banne henzorz permanent :O han kalte meg bighead Endret 1. mai 2008 av atotlole Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Ble dessverre ingen fiskelykke. Men flyndrene will pay! Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Rævsjøen og skrukkedalsrenna er fine plasser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå