Gå til innhold

GTA:IV - Auto-Aim, på eller av?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så hva syns folk om Auto-Aim funskjonen i GTA:IV? har dere den på eller av? Si gjerne også hvorfor du evt. har den av eller på.

 

Jeg synes auto-aimen fungere ganske bra litt vanskelig og få dreisen på i starten, men etter en stund blir den nesten helt nødvendig for å finne alle som skyter rundt deg. Man kan jo også bruke Free-aim mens man har auto-aim på ved holde LT halveis inne.

Lenke til kommentar
Jeg har skrudd av hele drita Auto-aim, Free Aim ftw sier jeg bare ;)

 

Må si meg enig der. Auto-funksjonen blir litt "arkade" for min del. Det å kunne skyte fiendene der man ønsker, samt samtidig gi litt ekstra utfordring er bare morsomt. Jeg brukte også å slå av auto-aim i alle Rainbow Six spillene som hadde det.

Lenke til kommentar
Jeg har skrudd av hele drita Auto-aim, Free Aim ftw sier jeg bare ;)

 

Må si meg enig der. Auto-funksjonen blir litt "arkade" for min del. Det å kunne skyte fiendene der man ønsker, samt samtidig gi litt ekstra utfordring er bare morsomt. Jeg brukte også å slå av auto-aim i alle Rainbow Six spillene som hadde det.

Synes det er mye hyggeligere med Free Aim og treffe ett skudd rett i hode, ser mye mer perfekt ut for min del. Og det gjør med en elegant stil og treffsikkerhet ;)

Lenke til kommentar
Jeg har skrudd av hele drita Auto-aim, Free Aim ftw sier jeg bare ;)

 

Må si meg enig der. Auto-funksjonen blir litt "arkade" for min del. Det å kunne skyte fiendene der man ønsker, samt samtidig gi litt ekstra utfordring er bare morsomt. Jeg brukte også å slå av auto-aim i alle Rainbow Six spillene som hadde det.

Synes det er mye hyggeligere med Free Aim og treffe ett skudd rett i hode, ser mye mer perfekt ut for min del. Og det gjør med en elegant stil og treffsikkerhet ;)

 

Å treffe headshots med auto-aim funker også. Hold L2 inne, samtidig som du vipper høyre analog (R3 på PS3) oppover. Siktet vil da flytte seg litt over overkroppen på fyren og med litt øving kan du få skalleskudd ganske ofte.

Lenke til kommentar
Vurderer å slå den av, rett og slett for å bli bedre med free aim for multiplayern.

 

Problemet er bare det at alle andre har på Auto-Aim (om det ikke er blitt forbudt av server master), og da er du garantert tap...

 

Det er ikke det jeg mener. Mener at jeg vil ta av auto-aim på singleplayer for å bli bedre med free-aim, slik at jeg ikke blir eid når jeg spiller MP med forced free-aim. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...