medlem-120481 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Jeg vet at det finnes utrolig mange forskjellige spillere, men når vi skal se feks en film i fullscreen blir alltid filmen strukket. Som dere vet ødelegger dette kvaliteten, så spørsmålet mitt er: finnes det en spiller som kan spille den opprinnelige størrelsen i full screen (altså helt svart rundt selve filmen uten å strekke den)? Endret 1. mai 2008 av Doffy90 Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Har du prøvd VLC Media Player? Hvis du ikke setter innstillingene til å strekke videoen, gjør den ikke det heller... Lenke til kommentar
medlem-120481 Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Ja, men da har du alle slags forstyrrende elementer rundt. Jeg vil liksom ha en helt svart skjerm med filmen i midten uten en strukket film (som man får i VLC og alle andre programmer jeg har prøvd) Windows Classic Media Player, hadde den funksjonen! Takk Gud! Endret 1. mai 2008 av Doffy90 Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Både VLC og WMP viser da filmer fullscreen med riktig aspekt ratio og uten dilldall... Lenke til kommentar
medlem-120481 Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg fikk det i alle fall ikke til med VLC, hva skal instillingene være der? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 en film skal spilles i 16:9 eller 16:10 når du spiller av filmen i vlc trykker du bare A tasten på tastaturet til du får den slik du vil ha den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå