Starcraft Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Har en HP Pavlion bærbar pc med minnekortleser, men pluselig så når jeg setter inn kortet så kommer dte ingenting opp, og heller ikke om jeg går inn på Min datamskin... Hvorfor funker den plutselig ikke lenger, og hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Starcraft Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Husker ikke helt hva odellen het, men den ser akkuratt slik ut: http://pdftown.com/image/3842-HP-DV5000-02.jpg Kjøpte den for ca. 1/2 år sida, kosta da ca. 10.000kr, windows XP Håper virkelig at noen kan hjelpe meg... Lenke til kommentar
TheThird Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Er ikke 100% på att dette er den riktige, men siden du linker til ett bilde av en DV5000 fant jeg driveren til kortleseren din (tror jeg). Det var i hvertfall den driveren som lå på siden til DV5000 Prøv å innstaler den og fortell meg hvordan det går =) [Trykk her] Edit: Det du også kan gjøre er å ringe HP suport (TLF: 81562070) og fortelle dem situasjonen. De er veldig flinke til å hjelpe deg. Har hatt masse problemer med min DV9005ea og de har hjulpet meg hver eneste gang =) Endret 1. mai 2008 av TheThird Lenke til kommentar
TheThird Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Dobbel Post Endret 1. mai 2008 av TheThird Lenke til kommentar
Starcraft Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Yess!! Det funka nå etter jeg instalerte den drivern us Tusen takk fro hjelpa, er alltsid svar å få på detta forumet vist det er noe du lurer på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå