Gå til innhold

Psu til Peltier

Anbefalte innlegg

Takk for raskt svar Mr. NSR :p

Sidene du referer til er kjent. Takk.

Jepp, du får ta den en tur på dynga og lete etter deler også =)

Been there, done that - lukter dynge av meg! :o

Litt oftopic - men:

Kjører kun Honda. For tiden driver jeg å setter i stand en NSR400, største totakts sykkelen for gatebruk Honda har bygget :D

Driver å planlegger bruk av en mikrokontroller som styrer et LCD display, skal få opp eksostemperatur fra alle 3 sylindre, vanntemperatur, turtall, omgivelses temperatur, ladespenning osv osv.. motorovervåking er tingen :)

Enig - Har selv en XLV750R - tung offroader -faren til alle Paris-Dakar sykler. Har hatt den demontert til mutter og skruenivå (totalt i deler) og restaurert den...slit, :oops: banning :evil: og morro! Den er lettere "moddet".

Det er ganske interessant med trykk i bunnkassen og eksosen for totaktere - får du til motorovervåkning med trykksensorer så har du en god indikator for motoren din. :yes:

Lykke til!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

trd374:

Takk ;) trenger det!

Hele sykkelen er i deler nå, driver å skifter ut delene som er utenfor spesifikasjonene. Det er endel og det er dyrt! Må importere deler fra England for her i Norge er de selvfølgelig 2-3 ganger dyrere!!

Har nettopp slitt med en skrue som satt fast i veivhuset. Skruehodet knakk og da vart helvette løs, hater når det skjer!!

En fastsittende skrue er katastrofe. Den må ut og gjengene må være i orden. Etter 4 timer med problemløsning og frykt for å knekke den helt inne med godset så endte det opp med at jeg sveiste en 7mm pipe utenpå skruen, og det holdt! Ble utrolig glad da den treige #¤/ kom ut gitt.. den satt godt! :) :) :) :) :) Skal bli digg få satt motoren sammen igjen i god stand!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...