trd374 Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Takk for raskt svar Mr. NSR Sidene du referer til er kjent. Takk. Jepp, du får ta den en tur på dynga og lete etter deler også =) Been there, done that - lukter dynge av meg! :o Litt oftopic - men: Kjører kun Honda. For tiden driver jeg å setter i stand en NSR400, største totakts sykkelen for gatebruk Honda har bygget Driver å planlegger bruk av en mikrokontroller som styrer et LCD display, skal få opp eksostemperatur fra alle 3 sylindre, vanntemperatur, turtall, omgivelses temperatur, ladespenning osv osv.. motorovervåking er tingen Enig - Har selv en XLV750R - tung offroader -faren til alle Paris-Dakar sykler. Har hatt den demontert til mutter og skruenivå (totalt i deler) og restaurert den...slit, :oops: banning og morro! Den er lettere "moddet". Det er ganske interessant med trykk i bunnkassen og eksosen for totaktere - får du til motorovervåkning med trykksensorer så har du en god indikator for motoren din. Lykke til! Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 trd374: Takk trenger det! Hele sykkelen er i deler nå, driver å skifter ut delene som er utenfor spesifikasjonene. Det er endel og det er dyrt! Må importere deler fra England for her i Norge er de selvfølgelig 2-3 ganger dyrere!! Har nettopp slitt med en skrue som satt fast i veivhuset. Skruehodet knakk og da vart helvette løs, hater når det skjer!! En fastsittende skrue er katastrofe. Den må ut og gjengene må være i orden. Etter 4 timer med problemløsning og frykt for å knekke den helt inne med godset så endte det opp med at jeg sveiste en 7mm pipe utenpå skruen, og det holdt! Ble utrolig glad da den treige #¤/ kom ut gitt.. den satt godt! :) :) Skal bli digg få satt motoren sammen igjen i god stand! Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Skal med det når man lett får tak i en gsxr600 a? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå