Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Dette er den store fylle noia tråden. Jeg kan starte: Er russ Jeg ble drita og rota med ei kjerring og grafsa både her og der. Slukna i et smug. Ble lempa hjem av en kompis mens mamma og pappa fortsatt var oppe. Dette er kortversjonen. faen!11 har noia!!!11 Si at jeg ikke er alene Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 hva er noia'n about? du er jo russ? eller blei mamma og pappa veldig skuffet over deg?.. sånt skjer.. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Ble ikke noe fyll her, var sjåfør hele kvelden=) Men var jo innom endel fester da, med en cola i hånda Lenke til kommentar
dr0m Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Høres ut som en vakker start på russetida. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Å være drita hele russetiden ser jeg på som bortkastet. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Å være drita hele russetiden ser jeg på som bortkastet. Det er det som er så flott, at vi alle kan ha forskjellige oppfatninger. Da er det lite poeng å komme med et innlegg, som har en undertone av å skulle være en "moralens pekefinger" Lenke til kommentar
cFc Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Min russetid started den 24. Natt til første mai tok jeg to turer rundt lundgårsvatnet i bergen (vannet midt i sentrum) i bokseren, fikk signeringer på bokseren av 11 jenter, danset som en gal, shottet som en gal, så fotballkamp på vors med kompiser, klinte med en helt tilfeldig litt eldre (25-) dame som vi gikk forbi når klokken var litt over 11 på gaten, signerte pupper, kom nesten i fight med en to år eldre (og en god del) større idiot på nachspielet, gikk kun med chelseadrakten på meg på byn selv om det ikke akkurat var 20 + i tilleg til min blåe bukse, mistet mobilen, tok 24 timers knuten, sovnet ikke før nesten kl 9 på morgenen, før jeg så sto opp igjen kl 12 og tok frokosten i en rundkjøring kl halv 3. En fin kveld Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Min russetid started den 24. Natt til første mai tok jeg to turer rundt lundgårsvatnet i bergen (vannet midt i sentrum) i bokseren, fikk signeringer på bokseren av 11 jenter, danset som en gal, shottet som en gal, så fotballkamp på vors med kompiser, klinte med en helt tilfeldig litt eldre (25-) dame som vi gikk forbi når klokken var litt over 11 på gaten, signerte pupper, kom nesten i fight med en to år eldre (og en god del) større idiot på nachspielet, gikk kun med chelseadrakten på meg på byn selv om det ikke akkurat var 20 + i tilleg til min blåe bukse, mistet mobilen, tok 24 timers knuten, sovnet ikke før nesten kl 9 på morgenen, før jeg så sto opp igjen kl 12 og tok frokosten i en rundkjøring kl halv 3. En fin kveld sånn skal russetiden være Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Det er det som er så flott, at vi alle kan ha forskjellige oppfatninger. Da er det lite poeng å komme med et innlegg, som har en undertone av å skulle være en "moralens pekefinger" Det er ikke moral og etikk det snakkes om her. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Jeg ramla inn i et skur med ex'en til en kamerat. Vi skulle akkurat til å get busy når han kom inn. Han er fortsatt forelska i henne, bare så dere vet det. Endret 1. mai 2008 av Frohman Lenke til kommentar
Roug Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Ungdommen i norge drikker ekstremt mye uansett, så hva er vitsen med russetiden? unnskyldning for å drikke mere? Endret 1. mai 2008 av Roug Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Russetiden er for å ha det moro og feire at man er ferdig med et tosifra antall år skole. Samt for å få sjansen til å få mange nye venner og møte masse folk generelt og opplevelser i massevis. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg ramla inn i et skur med ex'en til en kamerat. Vi skulle akkurat til å get busy når han kom inn. Han er fortsatt forelska i henne, bare så dere vet det. Hvordan takla han det? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hvordan takla han det? Veldig bra, tror jeg. Jeg gikk med en gang han kom. Han var edru, og jeg og hun var hamra. Han visste ikke at vi skulle til å begynne å rote, så jeg gikk bare. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Det er det som er så flott, at vi alle kan ha forskjellige oppfatninger. Da er det lite poeng å komme med et innlegg, som har en undertone av å skulle være en "moralens pekefinger" Det er ikke moral og etikk det snakkes om her. Du skal bare sitte og være litt muggen, fordi du kastet bort ungdomstiden din selv? Misunnelse er fint Dessuten handler ikke tråden om hvorvidt du synes russ skal drikke eller ikke, så du kan sikkert holde deg On Topic i stedet for å sitte og mugne. Lenke til kommentar
citronen Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Drekkagud AS. Drekka, pule, voldta, sloss - Russ 08 - det er oss! Uansett; jeg kjører jeg Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Du skal bare sitte og være litt muggen, fordi du kastet bort ungdomstiden din selv? Misunnelse er fint Oioioi, se på "tøffingen" her. Hvor er det du har lært å kommunisere og forstå deg på andre mennesker? Skaff deg en ny vennekrets som består av annet en lavpanner og gjøglere og du kan kanskje, KANSKJE lære en ting eller to, framfor å komme med kontinuelig oppgulp som får stanken av en alkoholisert pensjonist på nach til å virke himmelsk. Neste gang du poster, vær obs på at du har LEST det du kritiserer og få gjerne med noen relevante faktaopplsyninger som i dette tilfelle kan være hvor gammel jeg er. Hvordan finner du så dette ut? -Jo, over avatarbilde mitt står navnet "dicktator", trykk så på navnet og velg "se profil". Nå vil du få en del tilleggsopplysninger opp, bl.a alder som tilsier 18 år per i dag. -Joda sier du, men dette betyr ikke at jeg absolutt er russ. -Nei, men et raskt søk gjennom "medlemmets innlegg" viser raskt at jeg faktisk er det. Men hey, ikke alle ser problemet med å drite på seg. Vi er alle ulike. La oss gå over til selve kjernen i denne "saken". Å være drita hele russetiden ser jeg på som bortkastet. Jeg skal hjelpe deg med å splitte setningen opp. Ser du hvor det står hele - som i alt. Dette betyr fra den dagen russetiden starten til den slutter, ergo 3 uker i sløvfyll. Russetiden er langt mer enn å drikke seg full, det kan jeg gjøre en på en ordinær lørdag. For å kunne utnytte mest mulig av denne tiden er man derfor nødt til å være delvis nøktern. Legg også merke til ordet drita - som i fullstendig borte. Jeg kjenner ikke til dine intersjoner (og bryr meg fint lite), men jeg skal kunne huske mesteparten av tiden. Dessuten er sløvfyll ofte lite givende uansett givende situasjon (hvis vi ser bort fra å drive hor på tvilsomme personer o.l). Regner med at all oppgulp er oppe nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Å drikke med kjente og ukjente er gøy, uansett hvordan en snur og vender på det. Men det betyr ikke at min krets består av lavpannede idioter, og en blir ikke automatisk alokoholiker av russetiden En er (som oftest) ikke drita i hele russetiden. Tror levra (?) hadde dødd av noe slikt. Etter noen år på skolebenken skal det være lov å drikke seg så drita en bare vil, ta konksekvensene og leve videre. En må ofte stå for egen underholdning her i livet.. Så hvorfor ikke drikke seg drita, møte nye folk, ha det gøy og leve på paracet dagen etterpå. Lær livet den harde måten! Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Oioioi, se på "tøffingen" her. Hvor er det du har lært å kommunisere og forstå deg på andre mennesker? Skaff deg en ny vennekrets som består av annet en lavpanner og gjøglere og du kan kanskje, KANSKJE lære en ting eller to, framfor å komme med kontinuelig oppgulp som får stanken av en alkoholisert pensjonist på nach til å virke himmelsk. Her kritiserer du meg for å snakke uten å vite hva jeg snakker om, og så kommer du med et slikt oppgulp selv? Har du noen gang hørt om å kaste stein i glasshus? Skjerp deg, a. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå