skyhawk Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Kjøpte et hovedkort på Datakjeden sommeren/høsten 2006 etter det jeg husker. Dette kortet hadde jeg en liten stund til det tok kvelden, og fikk da byttet det i et nytt et høsten 2007. Nå har dette tatt kvelden også. Jeg lurer på hvor lenge jeg har garanti på hovedkort, og får jeg ny/forlenga garanti fra da jeg bytta til det nye hovedkortet? Endret 1. mai 2008 av skyhawk Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Ja, du får ny garanti på det nye hovedkortet, og det gjelder fra den dagen det ble byttet Lenke til kommentar
Caze Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Garanti-tiden er ikke viktig. Reklamasjonsfristen ER viktig. Du har 2 eller 5 års reklamasjonsrett på hovedkortet. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Garantien følger det orginale produktet. Det nye produktet vil få 1 års garanti eller fullføre produkets orginale garanti avhengig av hvilket av tilfellene som gir deg som forbruker lengst garanti. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå