Pinnedyr Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hei, jeg har to word-dokmumenter oppe hvor jeg vil erstatte et avsnitt i den ene med et fra det andre dokumentet. Forstår? Problemet mitt er at når jeg kopierer avsnittet og merker det avsnittet som skal erstattes og limer inn, så blir det nye avsnittet bare lagt til under i stedet for å erstatte det gamle. Heller ikke slette-tasten funker på merket tekst(men delete gjør). Hvor har jeg rota det til nå? Noen wizards med råd? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Verktøy -> Alternativer -> Rediger: Sjekk at det er haket av for Innskriving erstatter merket område. Verktøy -> Alternativer -> Generelt: Sjekk at det ikke er haket av for Hjelp for WordPerfect-brukere. Lenke til kommentar
Pinnedyr Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Verktøy -> Alternativer -> Rediger: Sjekk at det er haket av for Innskriving erstatter merket område. Takk, det virka! Men hvordan blir slike ting forandra av seg selv? Eller hva har jeg vært borti, tro? Har iværtfall ikke vært inne på den menyen. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Det er Microsoft. De liker å la sånt plutselig gjøre seg av seg selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå