atif12 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg har MTU Fri å lurer på når jeg får mine 142 ringeminutter og 100 SMS? Hvilken dato får jeg dem? Går det å sjekke hvor mange SMS man har igjen og ringeminutter? Jeg mener at jeg kanskje slipper å nulstille telleren i telefonen som viser hvor mange minutter jeg har ringt. Takk på forhånd Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 I utgangspunktet får du nye minutter og sms den 1. i hver måned. Lenke til kommentar
atif12 Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Ok, det vil si at jeg fikk nye minutter og SMS idag. Men, hvordan sjekker jeg hvor mange SMS og minutter jeg har igjen? Og hvordan sjekker jeg mitt forbruk på MTU Fri? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Veit ikke om det lar seg gjøre foreløpig. Det kommer vel med tiden. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Det vil komme når de får opp "Mine sider"-tjenesten, men når aner jeg ikke. Den skulle ha komme i løpet av april. Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Det vil komme når de får opp "Mine sider"-tjenesten, men når aner jeg ikke. Den skulle ha komme i løpet av april. Jeg har OneCall med gratisminutter og gratis-sms hver mnd. Pleier da bare å nullstille loggene på min telefon den 1. i hver mnd. Ulempen er at 5-sifrede numre, 815-numre o.l. regnes med i loggen selv om samtaler til disse ikke er gratis. Men som en god pekepinn er loggen uvurderlig for å se hvor mange utgående minutter jeg foreløpig har brukt siden den 1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå