medlem-156941 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hei Bestilte Lachesis for 3 uker siden, og til for noen dager siden begynte det å skje noe rart. Hele tiden når jeg bruker den skjer det av og til at markøren "hopper" opp til øverst på skjermen.det er ikke sånn at den "glir" oppover, men den hopper fra plassen den står på og kommer helt opp i toppen på skjermen. Det skjer uansett om musepekeren står stille eller er i hurtig bevegelse. Dette er veldig irriterende når jeg spiller spill som CSS og COD. Har oppdatert alle drivere, firmware stilt inn til default-instillinger avinstallert og installert igjen, men klarer ikke å finne feilen. Er begynt å bli fryktelig lei av det. Siden angrefristen er gått ut vet jeg ikke om jeg skal sende den tilbake eller... Hadde blitt overlykkelig om noen kunne hjelpe meg med å finne ut hva jeg skal gjøre. Tusen takk på forhånd Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Skal sende den inn. Folk på forumet trenger ikke svare no' her... Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Den nyeste firmwaren skal fikse det problemet Lenke til kommentar
swirix Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 hmm, høres ut som det er noe teknisk som er feil.. lanchesisen min fucker seg hvis jeg hører på musikk den er så ekstremt følsom.. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 men jeg bør sende den inn alså ? Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hvis du har prøvd å oppdatere til firmwaren som fikser skippe-problemet uten hell, ja. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Okei takk for hjelpa (men den skipper ikkje, den hopper fra en plass på skjermen til en anna) Endret 4. mai 2008 av Faleide Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Mulig det er det som er problemet, og en firmware oppdatering fikser det. Det er også mulig det er en defekt mus du har fått. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 ja... skal vertfall ikkje ha en til av den. Blir nok logitech Noken som har en fra logitech som er god å spille med ? Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg la min Lachesis på hylla tidligere i dag til fordel for Logitech G5. Det er etter min mening en utrolig god mus og jeg har ikke planer om å bytte den ut på lang, lang tid. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Okei har sett på den Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Da er lachesis sendt til komplett Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Dere som har testa både G5 og Lachesis, hvilken er størst? Har G5 selv og kan egentlig ikke ha mindre mus enn det. Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 *lete etter mobil USB-kabel* Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Der, ja! De er ca like store, men forskjellig form. Begge er veldig gode å holde i. Lachesis er høy i bakkant(g5 høy på midten). Kanskje bildene gir et klarere bilde av form forskjell. P.S: Vil ikke anbefale deg å bytte inn din G5 i en Lachesis. Så sant du liker G15. Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Genialt, takk Får bestille meg en ny g5 da. Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Det jeg gjorde Hadde gamle G5(orange med 1stk tommelknapp). Lettere å tilpasse seg en knapp ekstra enn ny fasong. Jeg sier ikke at Lachesis ligger dårlig i hånden, tvert i mot. Den ligger veldig godt i hånden, men mus er vanesak/feeling uten like. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå