Gå til innhold

Problemer med Razer Lachesis

Anbefalte innlegg

Hei

Bestilte Lachesis for 3 uker siden, og til for noen dager siden begynte det å skje noe rart.

Hele tiden når jeg bruker den skjer det av og til at markøren "hopper" opp til øverst på skjermen.det er ikke sånn at den "glir" oppover, men den hopper fra plassen den står på og kommer helt opp i toppen på skjermen. Det skjer uansett om musepekeren står stille eller er i hurtig bevegelse. Dette er veldig irriterende når jeg spiller spill som CSS og COD. Har oppdatert alle drivere, firmware stilt inn til default-instillinger avinstallert og installert igjen, men klarer ikke å finne feilen. Er begynt å bli fryktelig lei av det. Siden angrefristen er gått ut vet jeg ikke om jeg skal sende den tilbake eller... Hadde blitt overlykkelig om noen kunne hjelpe meg med å finne ut hva jeg skal gjøre. :(

Tusen takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Der, ja!

De er ca like store, men forskjellig form. Begge er veldig gode å holde i. Lachesis er høy i bakkant(g5 høy på midten). Kanskje bildene gir et klarere bilde av form forskjell.

P.S: Vil ikke anbefale deg å bytte inn din G5 i en Lachesis. Så sant du liker G15.

post-149339-1210956098_thumb.jpg

post-149339-1210956120_thumb.jpg

post-149339-1210956195_thumb.jpg

post-149339-1210956594_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Det jeg gjorde ;) Hadde gamle G5(orange med 1stk tommelknapp).

Lettere å tilpasse seg en knapp ekstra enn ny fasong.

Jeg sier ikke at Lachesis ligger dårlig i hånden, tvert i mot. Den ligger veldig godt i hånden, men mus er vanesak/feeling uten like.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...