fallosentriker Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hei, Jeg har en ekstern harddisk av typen Seagate Freegate Desktop 500GB. Jeg kopierte nettopp mappen "Mine bilder" over til disken, for deretter å skulle koble den fra PC-en. Men den blånekter. Jeg får denne feilmeldingen når jeg klikker "stopp usb-masselagringsenhet": Enheten Standardvolum kan ikke stoppes fordi et program fortsatt har tilgang til den Jeg har ingen andre programmer åpne når jeg forsøker å stoppe den. Vil nødig frakoble den før jeg får klarsignal da dette vel er nærmest å be om harddiskkræsj. Tilliten min til disse dingsene er temmelig frynsete allerede. Kjører Windows 2000. Takk for innspill! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hvis du har Utforsker åpen på disken så får du den meldingen. Lenke til kommentar
judaz87 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 har samma problemet selv. bare at jeg ikke får startet eksterne harddisken min. ganske synd, siden jeg har ALT av musikk, spill og iso-filer der. så vi begge trenger svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå