Cuneax Skrevet 1. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2008 Karibisk skattejakt full av humor og energi. Les mer Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2008 Jøss, kan jo være bra da. Traileren så jo rimelig dårlig ut. Men jeg vokste opp med Romancing the Stone og om denne er noe lignende så kan det jo bli artig. Selv om da Kirk er i en litt høyere klasse enn Matthew i min bok. Men den får vente til den kommer på DVD. Og flott om du fortsetter og ikke blir like kald og kynisk som filmanmeldere flest, Vegard. RT er ofte som "Nitpickers guide to the filmgalaxy" Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg er fremdeles i stand til å nyte "enkle og dumme" filmer og håper jeg kommer til å forbli det livet ut. Små pusterom kan vi alle unne oss enkelte ganger, når man har pause fra alle smaksdebattene og tunge kunstfilmer. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2008 Det er din innfallsvinkel til film som gjør at jeg er glad du ble skribent. Om kynismen spiser deg opp slik den har for vane å spise oss alle får vel tiden vise. Får håpe det ikke skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg