bikubedronning Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) asdasd Endret 14. september 2017 av Tecfan Lenke til kommentar
TheThird Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Kansje litt teit spm men har du betalt regningen? jeg glemte den fra nextgentel og da struper de linja gradvis nedover til 128k ISDN linje. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Dæven, har de virkelig lov til å gjøre det? Informerte de om det før de gjorde det da? Lenke til kommentar
TheThird Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Dæven, har de virkelig lov til å gjøre det? Informerte de om det før de gjorde det da? Ja de har vell det, hadde jo ikke betalt for linja jeg brukte. Gjelder vell det meste det. Er jo egentlig bra at de struper den og ikke kutter linja tvert av så du sitter der uten nett bare forde du har glemt regninga Nei de informerte ikke direkte, har 20mbit fra de og synte linja var skikkelig dritt en dag og da fikk jeg melding utpå dagen at linjen min ville bli redusert pga manglende betaling. Endret 1. mai 2008 av TheThird Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg har samme problemet, men har 50/25 fra Lyse. De siste dagene så har jeg hatt lavere hastighet, men regninger er betalt så tror ikke det har noe med det å gjøre. Lenke til kommentar
Andre1980 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Har 25/15 fra lyse uten noe problemer. Er koplet til Stokka-noden i Stavanger. Kan jo hende fiberen er dårlig... fungerer TV greit? (hvis dere har det da) Lenke til kommentar
Jester7 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Sitter på Lysenettet i Sandefjord. Har en 10 mbs-linje. Testet nettopp med TPTest og fikk 11.1/10.6 Mbit/s ned og opp. Mao. alt er som det skal her. J. Endret 1. mai 2008 av Jester7 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Her ligger det på 12 når jeg skal ha 10... Vil anbefale deg og restare routeren visst du ikke har gjort det.. Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) asdasd Endret 14. september 2017 av Tecfan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå