AK47 Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Jeg har lastet ned Anarchy Online og er tenkte å begi meg ut på eventyret i kveld. Det er helt sikkert noen av dere der ute som har prøvd spillet, så derfor tenkte jeg å komme med noen spørsmål før jeg lager karakteren min: 1. Hva slags skills anbefales å velge (Abilities, Body, Melee, Miscellaneous Weapons, Ranged Weapons, Speed, Protection, Trade and Repair, Nano and Aiding, Spying, Navigation)? 2. Hva er den beste "Professions"? (Adventurer, Agent, Doctor, Enforcer, Engineer, Fixer, Bureaucrat, Martial Artist, Meta-Physicist, Nano Technician, Soldier, Trader) Håper på gode svar. Er de gode så kanskje jeg blir lenger enn de 7 gratis-dagene... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 det kommer veldig an på hvordan du spiller.. hvis det første gangen, anbefaler jeg en helt vanlig soldat.. disse er såkalte jack of all trades, master of none.. en blanding av alt. når du begynner å få feelingen på hvordan ting funker, lager du en ny char som passer spillestilen din bedre. Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 11. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2002 Takk for svar :smile: Kan jeg da opprettholde erfaringen som karakteren har opparbeidet? Hva liker forresten du best, og hvorfor? Lenke til kommentar
LordCloud Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 jeg liker best bereucrat, får nanoer som kan ta over monstre i en periode og bruke dem som egne =). BTW: adventurer er jack-of-all trades, soldat er superdamagedealer2000 =), NT er sansynligvis det eneste som gir høyere damage Lenke til kommentar
LordCloud Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 hmmm slett dette emnet trykte på feil knapp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå