uruvon Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 På Hardware.no og amobil.no er det noen sider som er blanke - dette gjelder sidene www.hardware.no/artikler/ og www.amobil.no/tema/guider/. Når jeg går til disse sidene ved å klikke på lenkene oppe på forsidene til hw.no og amobil, får jeg helt blanke sider. Når det gjelder hw.no sin Artikler- side, så laster den ikke en eneste byte, emns amobil sin Guider-side faktisk først laster ned omtrent 101 kB, før den likevel gir meg en blank side. Dette skjer både i Opera 9.25 og Internet Explorer 7. Når jeg prøver å bruke Vis Kilde, virker ikke det i Opera, mens Internet Explorer i begge tilfellene gir dette resultatet: <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN"> <HTML><HEAD> <META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=iso-8859-1"></HEAD> <BODY></BODY></HTML> Dette har vært tilfelle endel timer nå. Så vidt jeg vet er det foreløpig ikke noe lignende på Gamer.no, Kultura.no eller akam.no Mvh Christian S Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Jeg har hatt samme (eller en veldig lik) feil for en kort tid tilbake. Hvis det er til noen hjelp så rettet det vist seg selv. Jeg gjorde ingen ting, og jeg tror ikke noen fra hw.no gjorde noe. Endret 1. mai 2008 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Takker for tips, vi fikk fikset denne feilen i dag formiddag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå