Gå til innhold

Frame rate i GTA IV


Snerk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Merkelig at det er så vitt forskjellig oppfatting/opplevelse av grafikken og framerate.

 

På min PS3 40gb med Panasonic 42" PV70 plasma, ser spillet bare helt fantastisk ut og jeg har som sagt, ikke kunne påvise noen framedrop så langt, men igjen, det kan jo godt bare være meg. Det eneste jeg kan usette på grafikken er mangel av anti aliasing, men det er i dette tilfelle for flisespikkeri og regne.

Ja litt snodig dette. Jeg er kanskje litt kresen med tankte på fps men alikevell, om andre ser det samme som jeg ser i spillet så synes jeg det er rart at ikke alle reagerer på en så lav fps. Da tenker jeg ikke på framedrops men fps'en generelt. Som sagt jeg tipper litt i overkant av 20fps i snitt.

 

Irriterer meg over dette, er det et spill jeg vil skal fungere bra så er det jo dette. Lurer på om ytelsen kan variere litt fra konsoll til konsoll. :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest member-97590
stemmer det, fps og lag er ikke det samme. at gta hakker kan vel bare skyldes på hardwaren (evt. at de ikke har brukt loadingsoner)

Det er mye som ikke er noe fett å gjøre i gta fordi det blir for lav fps, gleder meg til det komemr til pc!

 

Det heter vel heller hvis det kommer til pc. Ingenting er jo bestemt.

 

Men selv har eg kun merka framedrops når det skjer veldig mye på 360, og av og til fryser spillet pittelitt, er snakk om i mindre enn 1 sekund, ikkje noe som plager meg. Skjer en sjelden gang innimellom.

Lenke til kommentar

Syntes det kjørte litt dårlig de første gangene jeg beveget meg ute, men jeg ble vant til det. Har også opplevd litt popups, spesielt en gang der teksturkvaliteten hoppet fram og tilbake selv om jeg kun beveget meg nærmere en del på en bru (teksturer skal vel bli bedre jo nærmere du kommer et objekt tror jeg). Opplevde også veldig stærk tearing en gang jeg var inne i et hus. Det kjører som sagt veldig godt i forhold til alt som skjer på skjermen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...