toazty Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 jeg var på vei til å kjøpe meg en mazda men så fikk jeg et bra tilbud på en V50 så da slo jeg til... så jeg skulle hatt noen tips til f.eks. økt effekt , har sjekka litt rundt på tuning sider , men ingen som kan levere en chip trimming til denne motoren, alle andre V50 motorer leverer de til, men ikke denne... volvo V50 1,8L 125HK Lenke til kommentar
otis Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Du får ikke noe effektøkning, som er å snakke om ihvertfall til en bensin sugemotor. Derfor er det så og si ingen måter å få mer effekt på, som gir en markant økning. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Ærlig talt, det er ikke så vanskelig for oss å se hvem som driver med snikreklameirng og ikke, og som det står i retningslinjene så er det for det første forbudt her, og for det andre fakturerer vi for slikt når vi ser slik snikreklamering. Alltid noen som prøver seg... (Tråden har blitt ryddet) Lenke til kommentar
toazty Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 huh? snik reklame? hvem? så da er det altså ikke mulig å få effekt økning på en slik bil? har sånn ca 20K disp. til noe slikt... , får vel heller bruke pengene på nye felger og dekk.. Lenke til kommentar
otis Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Det er faktisk mer lønnsomt. Du kan jo se etter skikkelig lettvektsfelger og så kjøper du Michelin Energysaver, da sparer du opptil 20% bensin. Det er jo kjempefint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå