jeliassen Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hvordan kan man tvinge et felt som blir påvirket av lister, til ikke å ligge under en <ul> / <li> funksjon gjennom stilarket? Setter pris på snarlig tilbakemelding :-D Lenke til kommentar
jeliassen Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg bruker joomla og enkelte av komponentene tvinger enkelte områder inn under en li-funksjon og det eneste jeg kan gjøre er å påvirke det området av stilarket, og da må jeg ha en verdi eller hva det heter som fjerner den liste-funksjonen li/ul legger opp til Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Kan vi få et skjermskudd? Dette var ikke veldig forståelig. Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 forstår hva han mener, men tror ikke det lar seg gjøre. Hvis du kan endre i html koden at denne listen skal ha en egen klasse, så kan du jo sette opp en ny klasse for den i css`n. Men det var vel slik at du ikke får styrt det som skjer i html/php delen? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 eneste som skiller et li element fra en div er styling. Så du kan vel skrive noe alà: li { margin: 0; padding: 0; list-style: none; } men hvordan vil du egentlig at de li'ene skal se ut? Det er jo det viktige her. Vil du bare fjerne indent og den prikken? (Kan man sette list-style på andre elementer enn ul og li?) Lenke til kommentar
jeliassen Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 Nei gutter, jeg tror jeg løste det Bruker joomla på en webside.. måtte bare fjerne alle <ul> og <li> elementene i phpfilen det gjaldt og bruke td tbody istedenfor Tusen takk for tilbakemeldingene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå