tranzer Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hei for det første, jeg veit ikke om dette er riktig tråd eller ikke men jeg bare skriver det her jeg asso det er sånn når jeg kjøper brenne cd`er så har de sånn "pose" rundt seg, og jeg sliter sykt noen ganger å ta det vekk! så det jeg lurte på er om noen har noen heftige/enkle metoder for å få opna de lettest mulig??+ hvis det er noen som er enig med meg at det er vanskelig å opne de så bare sleng dere med på tråden ^^ welcome MVH tranzer Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Om du søker på google: CD And DVD Opener, Colors Vary så finner du det du søker. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 ummm... om det er enkle CD-er med cover det er snakk om så har de som regel en "tråd" som du kabn gripe fatt i nær topppen eller bunnen av coveret og så dra ut slik at plastikken rakner og detter av. Er det dette du sikter mot? -Stigma Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Skalpell funker flott. Kjøp på nærmeste apotek. Lenke til kommentar
Kistesnekker Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Jepp møkkapåsar! Men det er jo en tråd på posen man kan dra i! Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 tja det enkleste må vell være det med saksa eller bare ta seg 2min med å finne den du river av posen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå