Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) I dag så reparerte jeg XP partisjonen, fordi den ikke gadd å gå videre etter XP-loading screen. Jeg installerte så alt av nettverksdrivere/skjermdriver og det som er vanlig etter en slik reparasjon. Men allikevel kom jeg ikke på nettet. Jeg stakk en tur innom enhetsbehandling og der sto det: WAN Miniport (IP) WAN Miniport (IP) - Pakkeplanlegger WAN Miniport (Network-monitor) WAN Miniport (Network-monitor) Pakkeplanlegger (Alle med gult tegn foran.) Jeg vet såpass, at så lenge ikke disse fungerer, så er det håpløst å få installert nettverksadaptere og på den måten komme meg på nettet. Hva skal jeg gjøre? Er eneste løsning formatering? Da betyr det også at eneste mulighet for backup er å flytte HDD til en annen PC. Jeg orker ikke mange søvnløse netter fremover - Hjelp! Endret 30. april 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Etter å ha mistet mye søvn, vært på randen av kollaps og lest meg gjennom hele google, er problemet fikset. Ikke spør meg hvordan jeg gjorde det så lenge du ikke har samme problem. Stikkord her er "triksing i registeret", "dyktighet" , og "flaks". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå