Shoegazer Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 bare lurte på om det gikk å få bedre bilde(720p) når man ser på dvd på imac. slik som hdmi på xboxen oppskalerer dvd kvaliteten når jeg ser på tv. takk for svar. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hmm.. DVD player oppskalerer det jo på en måte. Det vil jo fylle skjermen, men det vil jo aldri være native 720p. Det gjør jo ikke xboxen heller. Den bare gjør det bare mulig å fylle skjermen.. Tror jeg.. /Yaricks Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 Hmm.. DVD player oppskalerer det jo på en måte. Det vil jo fylle skjermen, men det vil jo aldri være native 720p. Det gjør jo ikke xboxen heller. Den bare gjør det bare mulig å fylle skjermen.. Tror jeg.. /Yaricks hmm, k. men jeg ser tydelig forskjell fra jeg spiller på dvd spiller og xboxen. vil det bli bedre å se på macn også? Lenke til kommentar
JeffK Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Når det er flere pixler på skjermen enn kilden, må avspilleren interpolere. Hvordan interpoleringen gjøres kan være forskjellig fra program til program. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Når det er flere pixler på skjermen enn kilden, må avspilleren interpolere.Hvordan interpoleringen gjøres kan være forskjellig fra program til program. leser ivrig. takk for svar Lenke til kommentar
JeffK Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Når det er flere pixler på skjermen enn kilden, må avspilleren interpolere.Hvordan interpoleringen gjøres kan være forskjellig fra program til program. leser ivrig. takk for svar Den artikkelen var visst ikke om naturlige bilder. Denne passer nok bedre: http://en.wikipedia.org/wiki/Image_scaling evt. denne: http://en.wikipedia.org/wiki/Interpolation Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå