Bendik-_- Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 finnes det? så jeg kan bruke edge gratis fra abnomanget? Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 finnes det?så jeg kan bruke edge gratis fra abnomanget? abonomang = abonnement? Tror ikke det finnes nei. Og i såfall er det pakket inn i dyre månedsavgifter. Lenke til kommentar
anordne Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 finnes det?så jeg kan bruke edge gratis fra abnomanget? Du kan vel bruke mtu sitt om du er så heldig å være innenfor deres nett http://www.mtu.no/category.php?categoryID=266 ellers kan du benytte deg av telenor eller netcom sitt frikveld&helg(og tilsvarende) for rundt 100 kr mnd, men da kan du ikke bruke den i arbeidstiden altså man-fre0800-1700. utenom denne tiden er det gratis. Du kan ha fribruk hele døgnet det tar både telenor og netcom 499 for, vet ikke om noen kan levere billigere. Lenke til kommentar
Bendik-_- Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 abonomang = abonnement, ja det stemmer var ikke helt sikker i farta^^ Ok, takk for svar Lenke til kommentar
Achelous Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 hos chess får du tjenesten Internet Unlimited, fri bruk av mobilnett for 450kr i måneden.. Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 OneCall har satt ned til 5kr pr MB.. (ikke gratis, men blandt de billigste kr/MB) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå