Swafty Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Yoyoyo Skreller du gulroten eller ikke? Lenke til kommentar
H80 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Spørs litt hva jeg skal bruke den til. Skal jeg servere den rå, skreller jeg den som regel. Spørs litt hvordan gulroten ser ut også selvfølgelig, er den full av småsår med jord i, skreller jeg den uansett. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 GULROTEN SKAL SKRELLES UNDER ALLE FORHOLD! Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Skreller alltid gulroten! Ikke poteter, dah! Lenke til kommentar
Martinma Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 WTf? retard tråd! Alle vet at man skreller en gulrot.. ellers smaker den sprøyt Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Kvifor er du so oppteken av skrelling Overdox? Ja gulrota skal skrellast. Endret 30. april 2008 av Kalvegodt Lenke til kommentar
alright Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Skreller den aldri jeg ... Om den er kokt, tar jeg av skallet før jeg spiser den. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Gulerota skal skrelles selvfølgelig Men på skolen, får vi gratis frukt, og de gangene det er gulerøtter(er det frukt?) så er de ikke skrellt! Smaker balle Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Er ikke som oftest det meste av næringen(i forhold til volum) til en grønnsak/frukt i skallet? Jeg kan ikke huske sist jeg skrellet en grønnsak eller frukt, bortsett fra klementiner og bananer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå